Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
21 Novembre, 2009, 12:59

Pàgines: [1]   Anar Baix
  Imprimir  
Autor Tema: La Habitación 1408  (Llegit 341 cops)
pixatintes
Administrator
Sr. Member
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 71

Veure Perfil WWW
« el: 21 Abril, 2008, 21:13 »

una peli de por.. xD

Feia temps que no veia una peli de por fes por.. encaraque això és molt personal. Tb hi ha amb qui he parlar que no li ha agradat gens.. M'ha donat un rollo Horizonte final, sense tenir-hi res a veure. Bueno aquí la teniu.

<a href="http://www.youtube.com/v/gKqPlIFokig&rel=1" target="_blank">http://www.youtube.com/v/gKqPlIFokig&rel=1</a>

ed2k: 1.408.(Spanish).2007.DVDRIP.Xvid-Mp3.(XvidGod.com).avi (1.36 GiB)

En línia
Somyg
Jr. Member
**

Missatges: 9

Veure Perfil
« Resposta #1 el: 29 Abril, 2008, 19:46 »

Com has dit tu, havia vist critiques bones i dolentes d'aquesta peli. Finalment m'he decidit a veure-la i... he acabat amb la impressio d'haver perdut 2h del meu "valuos temps", jejeje...te un parell de moments tensos, pero quan creia que ja acabava i que era una peli normaleta... fan una cosa extranya i acaben la peli en plan cutre (almenys per mi)

jo no la recomanaria pas...
En línia
pixatintes
Administrator
Sr. Member

Veure Perfil WWW
« Resposta #2 el: 29 Abril, 2008, 20:27 »

jajaja.. això et passa per fer-me cas.. Llengua

La veritat jo estava fent altres coses quan la mirava, o sigui, la tenia en una finestreta petita a la pantalla mentre remenava ves a saber qué.. però em va agradar, em va acollonir.. com quan jugues al silent hill tot sol a les enfosques un rollo semblant.

Potser si hi dediques tota la atenció passa això mateix .. que no se la mereix..

En línia
Fonso
Jr. Member
**

Missatges: 6

Veure Perfil WWW
« Resposta #3 el: 13 Maig, 2008, 03:37 »

A mi em va agradar, però molt millor el relat curt en el que està inspirat. Forma part del llibre "Todo es eventual" de Stephen King, format per 14 relats curts bastant interesants.
En línia

"El hombre de negro huía a través del desierto y el pistolero iba en pos de él" - King, Stephen "La torre oscura"
pixatintes
Administrator
Sr. Member

Veure Perfil WWW
« Resposta #4 el: 13 Maig, 2008, 15:49 »

Saps que no he llegit mai res de Stephen King.. és com tot, masses coses per tant poc temps.. xDD
En línia
Pàgines: [1]   Anar Dalt
  Imprimir  

Anar a: