Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
21 Novembre, 2009, 13:05

Pàgines: [1]   Anar Baix
  Imprimir  
Autor Tema: ftp de XBMC  (Llegit 299 cops)
Somyg
Jr. Member
**
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 9

Veure Perfil
« el: 12 Maig, 2008, 13:27 »

A aquests que teniu la Xbox amb el media center. No us ha passat mai que l'usuari "xbox" s'esborra quan li dona la gana???

A mi se'm va esborrar ahir i encara que reinstal·li el XBMC no apareix, no vull formatejar per no perdre algunes coses que tinc al disc dur, pero veig que ho haure de fer al final...
En línia
pixatintes
Administrator
Sr. Member

Missatges: 71

Veure Perfil WWW
« Resposta #1 el: 13 Maig, 2008, 15:40 »

Ara mateix no me'n recordo massa, però no hi ha una opció per activar usuari anònim amb password 'xbox'?? o sigui que no importa el nom de l'usuari.

Potser varia en funció de la versió del XBMC, jo tinc una versió relativament vella.

El que pots fer sinó és instal·la una nova versió a part, que no sigui dashbord principal, o sigui instal·lant-la a E/Apps/XBMC_2 porjamplo i accedir-hi com si fos una aplicació i des d'allà activar l'ftp. Quan vulguis carregar algo per ftp entrar el el XMBC secundari.

Jo me les baixo d'aquí les versions --> http://t3ch.yi.se

Ja diràs..
En línia
Somyg
Jr. Member
**

Missatges: 9

Veure Perfil
« Resposta #2 el: 15 Maig, 2008, 23:05 »

aixo de l'usuari ja ho havia provat, pero res, no funciona; aixo de posar XBMC com a aplicacio ja m'ha agradat mes, es una cosa que no havia pensat... ERES BUEEENOOO!!!!!

Al final ho he solucionat copiant el q m'interessava a la particio F i formatejant tant la C com la E, en reinstalar XBMC com a dashboard ja ha anat be... fins q em torno a desapareixer l'usuari... Trist
En línia
pixatintes
Administrator
Sr. Member

Missatges: 71

Veure Perfil WWW
« Resposta #3 el: 16 Maig, 2008, 09:20 »

Quines coses més rares que et passen .. jajaja

Per la via dura.. És un moment formatejar i reinstal·lar.. el que fa mandra és configurar-lo tot altre cop..

Quina versió fas servir? Has provat una altre??  l'estable per exemple --> T3CH XBMC 2006-11-12 2.0.1 (crec que és la que faig servir jo). La última versió la tinc com a aplicació pq petardeja molt. Impressionat
En línia
Pàgines: [1]   Anar Dalt
  Imprimir  

Anar a: